فارسی تست1

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نکات مهم در هنگام استفاده از انواع مواد شوینده سطوح

بعضی از شیشه پاک‌کن‌ها حاوی آمونیاک هستند. با وجود همه مزایای آمونیاک در شیشه‌شوی حاوی آمونیاک، این ترکیبات ممکن است به موادی مانند چرم یا پلاستیک وینیل آسیب برسانند. بنابراین در صورت استفاده از این نوع از شیشه پاک‌کن‌ها دقت کنید که از آن بر روی سطوح حساس استفاده نکنید. از شیشه پاک‌کن برای تمیز کردن سطوح چوبی و همین‌طور صفحات نمایشگر LCD و LED استفاده نکنید. و به خاطر داشته باشید هنگام استفاده از آن از دستکش استفاده کنید.
در مورد پاک کننده و ضدعفونی کننده و پاک کننده چند منظوره سطوح هم حتماً از دستکش استفاده کنید و سعی کنید که به صورت مستقیم با پوست و چشم در تماس نباشد. درصورت تماس این مواد با چشم، چشم را به مدت 10 دقیقه با آب فراوان بشویید و سپس به پزشک مراجعه کنید.
در استفاده از سفید کننده دقت کنید که هرگز آن را با محلول‌های آمونیاک و یا اسید مخلوط نکنید. مثل هر ماده شوینده دیگری سفید کننده نیز باید دوراز دسترس کودکان قرار گیرد، ولی درصورتی که اشتباهاً توسط آن‌ها خورده شد ابتدا مقداری شیر بنوشند و سپس بلافاصله به پزشک مراجعه کنید. موقع استفاده، از دست‌کش استفاده کنید و مراقب باشید که با پوست و چشم در تماس قرار نگیرد و بخار آن را هم تنفس نکنید. همچنین از این ماده شوینده برای سطوح فلزی استفاده نکنید.